Unior was heel trots om sponsor te zijn van de Wereldbeker mountainbiken in Maribor.

De Wereldbeker mountainbiken in Maribor is al altijd speciaal geweest voor ons, dit jaar was dit niet anders. De editie van 2019 was nog magischer, want Unior was aanwezig binnen alle niveaus van de competitie.

UNIOR WAS EEN TROTSE SPONSOR VAN HET SPEKTAKEL IN MARIBOR! "Welkom bij ons!"– Het waren de krachtige woorden die de fans en de concurrenten van de wedstrijden op de Pohorje berg te horen kregen, dat kon ook gevoeld worden aan de sfeer. De Wereldbeker mountainbiken in Maribor is al altijd speciaal geweest voor ons, dit jaar was dat zeker niet anders. Daarnaast was de editie van 2019 nog magischer aangezien Unior aanwezig was binnen alle niveaus van de competitie. Het evenement in Slovenië was een perfecte gelegenheid om het merk en de producten van Unior voor te stellen aan het nationale en internationale publiek. Bovendien hadden we ook de mogelijkheid om onze aanwezigheid te versterken binnen het hoogste niveau van de mountainbike competitie. Ook is het is bijna onmogelijk om het beste moment uit te kiezen uit de verschillende dagen in Maribor. Ieder van jullie zal een eigen mening hebben en een ander moment uit kiezen. U vindt onze lijst "best of Maribor", in willekeurige volgorde.

UNIOR IS STRENGHTENING ITS POSITION IN THE MTB WORLD CUP Naast vier ploegen van wereldniveau is Unior ook de officiele partner van een van de beste mountainbike ploegen. Vallnord-Commencal, Polygon UR, Trek Factory Racing en natuurlijk ook van het eigen team Unior/Devinci Factory Racing. Wanneer u wandelde langs de verschillende andere standen, zal u ook gezien hebben dat er nog veel andere ploegen en monteurs zijn die het gereedschap van Unior gebruiken. Weinig mensen kenden het merk en het gereedschap, maar eigenlijk zijn we reeds tien jaar aanwezig binnen de Wereldbeker mountainbiken. Dit doen we met onze eigen fabrieksploeg. Tot op heden wordt het gereedschap van Unior gebruikt door monteurs van podiumrijders binnen alle seizoenen. .

VISIT TO THE OLDEST FORGE IN THIS PART OF THE WORLD We hebben ploegleden van de industrie en media uitgenodigd om ons bedrijf in Zrece te bezoeken. Er werd getoond hoe en waar we ons gereedschap (en andere materialen) produceren. We legden ook uit hoe we kunnen verzekeren dat de producten levenslang zullen mee gaan.

SUCCESS OF THE FACTORY TEAM Bedankt aan iedereen die onze mountainbikers van de fabrieksploeg wilt steunen! Dakotah Norton en Jure Zabjek waren zeer sterke mountainbikers en hebben de naam ‘Unior/Devinci Factory Racing bovenaan de banners bevestigt. Dakotah is geëindigd op de 10e plaats en Jure op de 20e plaats (8e na de kwalificaties), dit is een schitterend begin van het seizoen! We wachten al vol ongeduld op de volgende wedstrijden. .

BOOST FOR THE SLOVENIAN MTB SCENE De wedstrijden van de Wereldbeker zijn zeer belangrijk voor het lokale nieuws en voor de ontwikkeling van de fietsparken in Pohorje. Er zijn ongeveer 10 plaatsen in de wereld die competities van dit niveau organiseren en onderdeel uit maken van deze exclusieve en geweldige groep. De fans weten dit en komen massaal naar Pohorje om de mountainbikers van alle naties te steunen. Ze supporteren nog meer wanneer de Slovenen de berg naar beneden rijden. Bovendien motiveren de sterren van de afdaling de jongeren in hun traject en ontwikkeling om deel te nemen aan wedstrijden zoals de Unior Downhill cup.

LOVE AT FIRST SIGHT Professionele en enthousiaste monteurs, zijn gevallen voor ons nieuw demonstratevoortuig die voor het eerst werd voorgesteld op de Wereldbeker in Maribor. De buitenkant doet je denken aan de 100e verjaardag van Unior, maar de echte schoonheid zit vanbinnen. Het demonstratievoertuig is volledig uitgerust met producten en oplossingen van Unior. Dit voertuig zal een weg slaan in Europa om de producten aan iedereen te kunnen voorstellen.

SOCIAL MEDIA CRAZE WITH “THE HUNDRED KEY” Het was niet zoals het Excalibur van koning Arthur, maar het was nog steeds zeer moeilijk om de 100 mm Unior-sleutel van de houten voet te tillen en te doen draaien. Deze krachtige en massieve sleutel was de favoriet bij de bezoekers, iedereen wilde er een foto mee om die daarna op sociale media te plaatsen. De 100 mm sleutel zit in ons programma en wordt gebruikt door meerdere branches. industries

UNIOR BRAND TO MILLIONS AROUND THE WORLD Unior was partner in de wereldbekerrace (en de Europese Ixs-beker een week eerder). Daarom plaatsten ze banners en ander promotiemateriaal op het circuit en de site. We hebben zelfs de duizend tickethouders beloond. Dankzij Red Bull TV (en zijn omroeppartners) en de Sloveense nationale televisie werd het beeld van de race en de grote zichtbaarheid van Unior over de hele wereld naar miljoenen mensen rondgestuurd. PARTY WITH FRIENDS & PARTNERS We mogen natuurlijk het feest op vrijdagavond niet missen, waar we de serieuze dingen even achter ons hebben gelaten en ons goed hebben geamuseerd. TOT VOLGEND JAAR! Maribor zal een nieuwe Wereldbeker organiseren op 2 en 3 mei in 2020, de beste mountainbikers zullen terugkeren naar Maribor. En wij ook!

Photos by Klemen Humar